CAVATINA HOLDING S.A. to spółka o stabilnej pozycji na rynku i bogatym doświadczeniu w branży nieruchomości. Samodzielnie i niezależnie prowadzimy inwestycje począwszy od akwizycji nieruchomości, przez projektowanie, generalne wykonawstwo w zakresie budownictwa i fit-out, aż po komercjalizację. Nasze realizacje zlokalizowane są w sześciu największych miastach Polski. Nasze dzieła to między innymi: kompleks biurowców klasy A w Krakowie – Equal Business Park, Diamentum Office i Carbon Tower we Wrocławiu, Chmielna 89 w Warszawie. Inżynierię łączymy ze sztuką, a pracę z pasją. Dołącz do pracowników CAVATINA HOLDING, lidera rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce.

 

Główna/-y Księgowa/-y

Opis stanowiska:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego
  • sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i deklaracji
  • weryfikacja poprawności i klasyfikacji kosztów i przychodów oraz weryfikacja aktywów i pasywów poprzez kontrolę dokumentów oraz analizę zapisów i sald kont księgowych
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych i ewidencją zdarzeń księgowych
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (w szczególności US, ZUS, GUS, Bank)
  • nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych VAT, CIT, PIT
  • analiza i bieżąca kontrola poprawności zapisów księgowych pod kątem prowadzonej działalności
  • weryfikacja listy płac, monitorowanie zobowiązań i należności oraz nadzór nad windykacją
  • odpowiednie przechowywanie i archiwizowanie dokumentów księgowych
  • wykonywanie wszelkich innych zadań zleconych przez Zarząd Spółki

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku głównej/-ego księgowej/-ego
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego
  • umiejętność sporządzania cash-flow
  • umiejętność kalkulacji podatku odroczonego
  • bardzo wysoko rozwinięte zdolności analityczne, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz pracy pod presją czasu
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • staranność, dokładność i terminowość
  • umiejętność pracy w zespole
  • biegła znajomość MS Excel
  • znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość praktyczna programu Symfonia będzie dodatkowym atutem
  • doświadczenie w zakresie księgowości i podatków w firmie deweloperskiej lub w biurze rachunkowym mile widziane

Benefity

  • karta Multisport dla pracownika i jego rodziny
  • pakiet medyczny dla pracownika i jego rodziny
  • paczki świąteczne
  • udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą
  • darmowa nauka języków
  • imprezy firmowe
  • wyjazdy integracyjne
  • pyszna kawa
  • atrakcyjne i komfortowe biura

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm z sektora budownictwa biurowego • duże i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego
  • konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
  • pakiet benefitów pracowniczych
  • wsparcie ze strony pozostałych Współpracowników

Pozostałe oferty z tego samego miasta

ul. Wrzosowa 33
43-300 Bielsko-Biała

tel.33 811 84 04
tel. 33 811 68 90

biuro@bielsko.skwp.pl

BBS13 8111 0009 2001 0031 4312 0001