Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników i zleceniobiorców;
- Sporządzanie list płac ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych;
- Wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo-płacowym;
- Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON;
- Przygotowywanie danych na potrzeby raportów placowych i statystycznych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ekonomiczne;
- certyfikat ukończenia kursu kadrowo - płacowego w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce;
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w samodzielnym naliczaniu płac pracowników;
- praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, przepisów ZUS, PDOF;
- znajomość oprogramowania kadrowo – płacowego Comarch OPTIMA oraz PŁATNIK;
- samodzielność, umiejętność radzenia sobie z problemami.
Oferujemy:
- umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- stabilne zatrudnienie w renomowanej, rozwijającej się firmie,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji,
- udział w specjalistycznych szkoleniach,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze pracy.
Kandydatów zainteresowanych ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: e.rom@blachdomplus.pl
Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami.