Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników i zleceniobiorców;
  • Sporządzanie list płac ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych;
  • Wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo-płacowym;
  • Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON;
  • Przygotowywanie danych na potrzeby raportów placowych i statystycznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ekonomiczne;
  • certyfikat ukończenia kursu kadrowo - płacowego w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce;
  • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w samodzielnym naliczaniu płac pracowników;
  • praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, przepisów ZUS, PDOF;
  • znajomość oprogramowania kadrowo – płacowego Comarch OPTIMA oraz PŁATNIK;
  • samodzielność, umiejętność radzenia sobie z problemami.

Oferujemy:

  • umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • stabilne zatrudnienie w renomowanej, rozwijającej się firmie,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji,
  • udział w specjalistycznych szkoleniach,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze pracy.

 

Kandydatów zainteresowanych ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: e.rom@blachdomplus.pl
Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami.

 

Pozostałe oferty z tego samego miasta

ul. Wrzosowa 33
43-300 Bielsko-Biała

tel.33 811 84 04
tel. 33 811 68 90

biuro@bielsko.skwp.pl

BBS13 8111 0009 2001 0031 4312 0001