Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- prowadzenie księgowości spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi;
- przygotowanie analiz, sprawozdań, prognoz finansowych i raportów na potrzeby Zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych;
- sporządzanie rocznych i okresowych zestawień finansowych;
- weryfikacja i ewidencja dokumentów finansowo- księgowych:
- sporządzanie deklaracji podatkowych;
- kontrola prawidłowości regulowania należności i zobowiązań;
- sprawozdania GUS;
- kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy;
- kontakty i współpraca z bankami, audytorem, inwestorami oraz organami podatkowymi.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ekonomiczne;
- certyfikat ukończenia kursu III stopnia dla Głównych Księgowych w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce;
- 5-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej;
- praktyczna znajomość MS Office, szczególnie Excel;
- znajomość oprogramowania finansowo-księgowego Comarch OPTIMA;
- bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości oraz prawa podatkowego;
- samodzielność, umiejętność radzenia sobie z problemami;
- umiejętność zarządzania zespołem i dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- stabilne zatrudnienie w renomowanej, rozwijającej się firmie,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji,
- udział w specjalistycznych szkoleniach,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę w przyjaznej i partnerskiej atmosferze pracy.
Kandydatów zainteresowanych ofertą pracy prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: e.rom@blachdomplus.pl
Zastrzegamy sobie kontakt z wybranymi kandydatami.