Stanowisko: Księgowa/y                                                                                                        

Zakres obowiązków

  • Weryfikacja i kontrola dokumentów księgowych, zgodnie z obowiązującym stanem prawnym i przyjętymi u pracodawcy procedurami,
  • Dokonywanie kwalifikacji podatkowej kosztów na podstawie zgromadzonych dowodów, wprowadzanie faktur kosztowych do systemu finansowo - księgowego,
  • Nadzór nad ewidencją środków trwałych oraz ewidencją wyposażenia,
  • Naliczanie amortyzacji,
  • Przygotowywanie rozliczeń międzyokresowych kosztów,
  • Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie dokumentacji finansowej,
  • Prowadzenie i uzgadnianie rejestrów VAT,
  • Czynny udział w zamknięciu miesiąca: analiza kont księgowych, uzgadnianie sald,
  • Czynny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, rozliczeń podatkowych, dokumentacji dla audytów i kontroli skarbowych,
  • Przygotowywanie i dostarczanie danych do ubezpieczyciela w celu obsługi ubezpieczeń firmy,
  • Sporządzanie zestawień i analiz dla zarządu i innych komórek;
  • Dbałość o poprawny obieg dokumentów;
  • Archiwizacja dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa,
  • Inne zadania z zakresu księgowości, w zależności od potrzeb firmy.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu rachunkowości/finansów lub ukończony kurs z zakresu księgowości,
  • Znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości, umiejętność ich praktycznego zastosowania,
  • Chęć pracy i rozwoju w zawodzie księgowej/ego,
  • Zaangażowanie w rozwój własnych kompetencji i śledzenie zmian w przepisach/prawie podatkowym,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (min. WORD i Excel),
  • Umiejętność swobodnego poruszania się po systemach FK – wykorzystanie możliwości systemu w celu sprawnego wykonywania obowiązków,
  • Skrupulatność, samodzielność oraz rzetelność w wykonywaniu obowiązków,
  • Bardzo dobra organizacja własnej pracy, ustalania priorytetów, orientacja na cele i zadania, zaangażowanie,
  • Zdolność analitycznego, logicznego myślenia,
  • Umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w firmie funkcjonującej w oparciu o wysokie standardy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do poziomu wiedzy i samodzielności w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • pakiet benefitów pracowniczych;
  • możliwość rozwoju własnych kompetencji oraz doświadczenia zawodowego;
  • możliwość uczestniczenia w szkoleniach dokształcających;
  • wsparcie doświadczonego zespołu.

Zatrudnienie od 01.12.2025r. (najpóźniej 01.01.2026r).

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: rekrutacja1@rectus.pl.

Pozostałe oferty z tego samego miasta

ul. Wrzosowa 33
43-300 Bielsko-Biała

tel. 33 811 84 04
tel. 33 811 68 90

biuro@bielsko.skwp.pl

BBS 13 8111 0009 2001 0031 4312 0001

close