Firma Aludyne to wiodący, globalny producent odlewanych z aluminium, magnezu i żeliwa oraz obrobionych maszynowo elementów części samochodowych. Aludyne zajmuje się dostarczaniem innowacyjnych oraz szytych na miarę, rozwiązań inżynieryjnych i produkcyjnych dla produktów o kluczowym znaczeniu dla bezpieczeństwa samochodów. Firma posiada swoje fabryki w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie i Chinach.

Działalność firmy Aludyne Poland w Polsce rozpoczęła się w Bielsku-Białej w kwietniu 2021. Firma Aludyne zakupiła linie produktową CastLight (zakład odlewni) od firmy Shiloh Industries. Obecnie zakład w Bielsku-Białej zatrudnia około 230 pracowników i zajmuje się produkcją elementów strukturalnych z magnezu dla branży motoryzacyjnej: struktury deski rozdzielczej, siedzeń oraz konstrukcji dachów do kabrioletów. Głównymi obszarami produkcyjnymi w zakładzie są: odlewnia, obróbka CNC oraz szlifiernia.

 

Zakres obowiązków

  • Udział w tranzycji procesów księgowych z Czech;
  • Przygotowanie procedur procesów księgowych
  • Weryfikacja, kontrola i księgowanie dokumentów finansowych;
  • Terminowe i prawidłowe przygotowywanie i rozliczanie płatności do dostawców;
  • Przygotowywanie uzgodnień rozrachunków grupowych;
  • Tworzenie raportów i analiz finansowych;
  • Wyjaśnianie niezgodności, odpowiadanie na zapytania klientów wewnętrznych lub zewnętrznych firmy;
  • Archiwizacja dokumentacji księgowej.

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego (poziom B2);
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze zobowiązań;
  • Wykształcenie wyższe (preferowane finanse i rachunkowość);
  • Proaktywna postawa, nastawiona na samodzielne szukanie rozwiązań;
  • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu codziennych obowiązków;
  • Komunikatywność, terminowość
  • Dyspozycyjność do pracy hybrydowej (możliwość wykorzystania maksymalnie 2 dni w tygodniu pracy zdalnej)

Mile widzialne:

  • Doświadczenie w firmie międzynarodowej bądź w Shared Service Center
  • Znajomość języka czeskiego
  • Znajomość systemów IFS, Plex, Microsoft Dynamics, Infor XA

Oferujemy

  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Umowę o pracę na pełny etat
  • Atrakcyjny pakiet socjalny, między innymi:
  • Stołówka pracownicza oraz obiady dofinansowane przez firmę
  • Program ubezpieczenia grupowego oraz program emerytalny
  • Bony sodexo za każde 100 dni bez wypadku
  • „Wczasy pod gruszą”
  • Paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
  • Dopłata do biletów miesięcznych
  • Kursy językowe
  • Karta sportowa "MultiSport"
  • Prywatna opieka medyczna

Pozostałe oferty z tego samego miasta

ul. Wrzosowa 33
43-300 Bielsko-Biała

tel.33 811 84 04
tel. 33 811 68 90

biuro@bielsko.skwp.pl

BBS13 8111 0009 2001 0031 4312 0001