Firma Aludyne to wiodący, globalny producent odlewanych z aluminium, magnezu i żeliwa oraz obrobionych maszynowo elementów części samochodowych. Aludyne zajmuje się dostarczaniem innowacyjnych oraz szytych na miarę, rozwiązań inżynieryjnych i produkcyjnych dla produktów o kluczowym znaczeniu dla bezpieczeństwa samochodów. Firma posiada swoje fabryki w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, Europie i Chinach.
Działalność firmy Aludyne Poland w Polsce rozpoczęła się w Bielsku-Białej w kwietniu 2021. Firma Aludyne zakupiła linie produktową CastLight (zakład odlewni) od firmy Shiloh Industries. Obecnie zakład w Bielsku-Białej zatrudnia około 230 pracowników i zajmuje się produkcją elementów strukturalnych z magnezu dla branży motoryzacyjnej: struktury deski rozdzielczej, siedzeń oraz konstrukcji dachów do kabrioletów. Głównymi obszarami produkcyjnymi w zakładzie są: odlewnia, obróbka CNC oraz szlifiernia.
Zakres obowiązków
- Udział w tranzycji procesów księgowych z Czech;
- Przygotowanie procedur procesów księgowych
- Weryfikacja, kontrola i księgowanie dokumentów finansowych;
- Terminowe i prawidłowe przygotowywanie i rozliczanie płatności do dostawców;
- Przygotowywanie uzgodnień rozrachunków grupowych;
- Tworzenie raportów i analiz finansowych;
- Wyjaśnianie niezgodności, odpowiadanie na zapytania klientów wewnętrznych lub zewnętrznych firmy;
- Archiwizacja dokumentacji księgowej.
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego (poziom B2);
- Minimum 2 letnie doświadczenie w obszarze zobowiązań;
- Wykształcenie wyższe (preferowane finanse i rachunkowość);
- Proaktywna postawa, nastawiona na samodzielne szukanie rozwiązań;
- Sumienność i rzetelność w wykonywaniu codziennych obowiązków;
- Komunikatywność, terminowość
- Dyspozycyjność do pracy hybrydowej (możliwość wykorzystania maksymalnie 2 dni w tygodniu pracy zdalnej)
Mile widzialne:
- Doświadczenie w firmie międzynarodowej bądź w Shared Service Center
- Znajomość języka czeskiego
- Znajomość systemów IFS, Plex, Microsoft Dynamics, Infor XA
Oferujemy
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Umowę o pracę na pełny etat
- Atrakcyjny pakiet socjalny, między innymi:
- Stołówka pracownicza oraz obiady dofinansowane przez firmę
- Program ubezpieczenia grupowego oraz program emerytalny
- Bony sodexo za każde 100 dni bez wypadku
- „Wczasy pod gruszą”
- Paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
- Dopłata do biletów miesięcznych
- Kursy językowe
- Karta sportowa "MultiSport"
- Prywatna opieka medyczna