ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, nadzór nad składaniem sprawozdań finansowych i raportów do instytucji zewnętrznych (KRS, US, NBP i GUS),
- Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, itp),
- Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Zarządu,
- Współtworzenie, kształtowanie i realizacja strategii finansowej,
- Odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
- Optymalizacja procesów księgowych,
- Współtworzenie budżetów,
- Współpraca i wsparcie dla pozostałych komórek organizacyjnych w hotelu,
- Stała współpraca z Dyrektorem Finansowym.
NASZE OCZEKIWANIA:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne – rachunkowość, księgowość, finanse,
- Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku najlepiej z branży hotelarsko-gastronomicznej,
- Bardzo dobra znajomość zagadnień podatkowych oraz przepisów prawa podatkowego, gospodarczego, ustawy o rachunkowości,
- Umiejętność zarządzania podległym zespołem,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Znajomość języka angielskiego min. B2,
- Znajomość Symfonia FK na poziomie eksperckim,
- Samodzielność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów,
- Komunikatywność i umiejętność współpracy z innym członkami zespołu,
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
- Znajomość zagadnień księgowych na poziomie eksperckim,
- Dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.
CZEKAMY NA TWOJE CV: careers.accor.com
rekrutacja@beskidresortproperties.pl