ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami prawa podatkowego oraz ustawy o rachunkowości,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, nadzór nad składaniem sprawozdań finansowych i raportów do instytucji zewnętrznych (KRS, US, NBP i GUS),
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, itp),
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i analiz na potrzeby Zarządu,
  • Współtworzenie, kształtowanie i realizacja strategii finansowej,
  • Odpowiedzialność za opracowanie planu kont zgodnie z określonymi standardami sprawozdawczymi, wymogami kontrolingu oraz prawem podatkowym,
  • Optymalizacja procesów księgowych,
  • Współtworzenie budżetów,
  • Współpraca i wsparcie dla pozostałych komórek organizacyjnych w hotelu,
  • Stała współpraca z Dyrektorem Finansowym.

NASZE OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne – rachunkowość, księgowość, finanse,
  • Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku najlepiej z branży hotelarsko-gastronomicznej,
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień podatkowych oraz przepisów prawa podatkowego, gospodarczego, ustawy o rachunkowości,
  • Umiejętność zarządzania podległym zespołem,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Znajomość języka angielskiego min. B2,
  • Znajomość Symfonia FK na poziomie eksperckim,
  • Samodzielność i proaktywne podejście do rozwiązywania problemów,
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy z innym członkami zespołu,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
  • Znajomość zagadnień księgowych na poziomie eksperckim,
  • Dokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki.

 

CZEKAMY NA TWOJE CV:              careers.accor.com

                                                           rekrutacja@beskidresortproperties.pl

ul. Wrzosowa 33
43-300 Bielsko-Biała

tel.33 811 84 04
tel. 33 811 68 90

biuro@bielsko.skwp.pl

BBS13 8111 0009 2001 0031 4312 0001