TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 29 marca 2025 r. od godz. 09.00 do 14.00
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
WYKŁADOWCA
Wojciech Naruć -dr nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wieloletni praktyk (Członek Zarządu i Rad Nadzorczych, dyrektor
finansowy – CFO, controller finansowy, główny księgowy), specjalizujący się w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa, controllingu, rachunkowości finansowej i podatkach, a także we
wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Adiunkt w Uniwersytecie Szczecińskim oraz członek i wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
OPIS
Każda działalność gospodarcza jest nieodłącznie związana z ryzykiem, które obok czynników trudnych do
przewidzenia stanowi element niepewności. Istnienie ryzyka wiąże się z podejmowaniem decyzji zarządczych, mimo
iż menedżerowie dysponują niepełną informacją w zakresie całkowitego określenia i oceny czynników, które mogą
wystąpić w przyszłości, a mają istotny wpływ na przesłanki, będące podstawą podejmowanej decyzji. Permanentną
cechą towarzyszącą prowadzeniu działalności gospodarczej w czasach niepewności, ryzyka i niepełnej informacji
jest występujące zjawisko zwane kryzysem
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności radzenia sobie z finansami
przedsiębiorstwa w czasach kryzysu, z którym permanentnie mamy do czynienia: kryzys finansowy, covid, wojna
w Ukrainie, rosnąca inflacja. Umiejętność obchodzenia się z przeciwnościami jest szczególnie ważna, kiedy żyjemy
w czasach zmian, które dla wielu osób następują w szybkim tempie, a naszym strategicznym celem jest dążenie do
wzrostu wartości dodanej dla właścicieli!
METODY PRACY
Proces kształcenia na szkoleniu realizowany jest w formie prezentacji omawianych zagadnień z wykorzystaniem
case study. Szkolenie polega na zdalnym i interaktywnym uczestnictwie w zajęciach poprzez platformę Microsoft
Teams. Każdy uczestnik otrzyma link z dostępem do platformy. Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest
komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu, kamerą i mikrofonem.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez trenera.
Uczestnik szkolenia otrzyma po jego zakończeniu:
- materiały informacyjne obejmujące prezentowane na szkoleniu slajdy,
- skrypt ze szkolenia – e-book "Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu"
w formacie pdf, Wydawnictwo WOJNAR, Szczecin 2024,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
OGÓLNA AGENDA SZKOLENIA*
- Ryzyko i jego wpływ na finanse przedsiębiorstwa.
- Koniunktura i jej cykliczność.
- Przyczyny i objawy kryzysu oraz jego wpływ na kondycję ekonomiczną przedsiębiorstwa.
- Optymalizacja a restrukturyzacja kosztów.
- Kapitał obrotowy a płynność finansowa przedsiębiorstwa.
- Rola controllingu w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa w warunkach spowolnienia gospodarczego i recesji.
*) Agenda może ulec nieznacznym zmianom, bez wpływu na jakość i zakres szkolenia.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
- komputer lub urządzenie mobilne ( telefon, tablet ) z głośnikiem oraz dostęp do Internetu. Dla zapewnienia sprawnego przebiegu zajęć, zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge.
OPŁATA
- 300,00 zł/ osoby dla członków wspierających Oddziału Okręgowego w Bielsku-Białej SKwP, posiadających opłaconą składkę
- 330,00 zł/ osoby dla pozostałych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu zajęć, które zostanie wysłane pocztą elektroniczną na adres podany w formularzu zgłoszenia.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest wypełnienie formularza zgłoszenia (poniżej „zapisz się”) oraz dokonanie wpłaty na nasze konto:
Beskidzki Bank Spółdzielczy 13 8111 0009 2001 0031 4312 0001
do dnia roboczego poprzedzającego zajęcia.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć z przyczyn od siebie niezależnych, jak np. w przypadku, gdy do dnia poprzedzającego realizację należność ureguluje zbyt mała ilość osób. Informacja o ewentualnym odwołaniu zajęć zostanie wysłana drogą mailową.
Odstąpienie od zajęć musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do godz. 12:00 przedostatniego dnia roboczego poprzedzającego zajęcia. Odstąpienie w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów zajęć przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w zajęciach nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności..
Liczba miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń