TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 18 listopada 2024 r. od godz. 09.00 do 15.00
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
WYKŁADOWCA
mec. Łukasz Pietruk – radca prawny z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym, absolwent Wydziału Prawa Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, wspólnik Kancelarii Radców Prawnych s. c., członek OIRP w Warszawie, nadzoruje obsługę prawną w zakresie prawa cywilnego, ochrony danych osobowych, prawa pracy, reprezentuje klientów w procesach cywilnych, autor wielu publikacji w zakresie prawa, realizował projekty m.in. dla branży: teleinformatycznej, bankowej, energetycznej, paliwowej, budowlanej, medycznej, przemysłowej, doświadczony wykładowca szkoleń z zakresu prawa, w tym organizowanych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Jako trener ceniony jest w szczególności za szeroką wiedzę teoretyczną podpartą wieloletnią praktyką, umiejętność przekazania trudnej wiedzy prawniczej i wytłumaczenia przepisów prawa przystępnym językiem z licznymi przykładami praktycznymi.
PROGRAM
1. Doręczenia elektroniczne – założenia i cele
2. Przedmiot regulacji
3. Zasady doręczeń
4. Definicje legalne
5. Doręczenia i wymiana informacji wyłączone spod regulacji
6. Katalog podmiotów obowiązanych do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych
7. Publiczna usługa hybrydowa
8. Wyłączenia w zakresie stosowania przepisów
9. Zakres przetwarzanych danych w bazie danych
10. Skutki prawne wpisu do bazy adresów elektronicznych
11. Domniemanie prawdziwości wpisanych danych
12. Podstawa wpisu do bazy
13. Aktualizacja danych
14. Wykaz podmiotów zobowiązanych do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych wpisanego do bazy adresów elektronicznych
15. Prawo do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych
16. Adres do doręczeń elektronicznych i skrzynka doręczeń, w tym w szczególności:
17. Tryb utworzenia adresu
18. Aktywacja adresu
19. Rezygnacja z publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
Wykaz sposobów doręczeń przewidzianych w ustawie o doręczeniach elektronicznych
20. Dalsze wykorzystanie skrzynki ePUAP
21. Prowadzenie postępowania administracyjnego po wejściu w życie ustawy o e-doręczeniach
22. Zmiany w Kodeksie postępowania administracyjnego
23. Zasada pisemności
24. Sposoby wnoszenia podań
25. Doręczenia w postępowaniu administracyjnym
26. Pozostały wpływ regulacji na procedury postępowania
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
- komputer lub urządzenie mobilne ( telefon, tablet ) z głośnikiem oraz dostęp do Internetu. Dla zapewnienia sprawnego przebiegu zajęć, zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge.
OPŁATA
- 350,00 zł/ osoby dla członków wspierających Oddziału Okręgowego w Bielsku-Białej SKwP, posiadających opłaconą składkę
- 380,00 zł/ osoby dla pozostałych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu zajęć, które zostanie wysłane pocztą elektroniczną na adres podany w formularzu zgłoszenia.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest wypełnienie formularza zgłoszenia (poniżej „zapisz się”) oraz dokonanie wpłaty na nasze konto:
Beskidzki Bank Spółdzielczy 13 8111 0009 2001 0031 4312 0001
do dnia roboczego poprzedzającego zajęcia.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć z przyczyn od siebie niezależnych, jak np. w przypadku, gdy do dnia poprzedzającego realizację należność ureguluje zbyt mała ilość osób. Informacja o ewentualnym odwołaniu zajęć zostanie wysłana drogą mailową.
Odstąpienie od zajęć musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do godz. 12:00 przedostatniego dnia roboczego poprzedzającego zajęcia. Odstąpienie w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów zajęć przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w zajęciach nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności..
Liczba miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń.