TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 13 listopada 2024 r. od godz. 09.00 do 14.45
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
WYKŁADOWCA
Bartosz Galiński - Od 6 lat pracuje w firmie InsERT. Zaczynał od szczebla Pomocy technicznej dla użytkowników linii GT, następnie linii InsERT nexo PRO, gdzie spędził 3 lata. Częsty kontakt z problemami klientów, w tym biur rachunkowych umożliwił dokładną weryfikację i sprawdzenie możliwości Rewizora nexo PRO. Obecnie pracuje w dziale Wdrożeń, gdzie zajmuje stanowisko kierownicze. Codziennie rozwiązuje problemy klientów w zakresie konfiguracji oprogramowania, w tym ustawiania schematów dekretacji dla firm, które rozpoczynają pracę z systemami lub ją kontynuują.
OPIS
Celem kursu jest poszerzenie kwalifikacji zawodowych z zagadnień objętych obsługą programu Rewizor nexo PRO w szczególności Schematów dekretacji oraz aplikacji Portal Dokumentów firmy InsERT. Słuchaczami kursu mogą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie, uznające potrzebę doskonalenia zawodowego oraz rozumiejące istotę i znaczenie przestrzegania norm i zasad etycznych w pracy zawodowej.
PROGRAM
Moduł I. Schematy dekretacji | |
1. Do czego służą schematy dekretacji i jak usprawniają pracę.
2. Wpływ odpowiednio zdefiniowanego planu kont na schematy dekretacji. 3. Parametry wpływające na kolejność oraz wykonywanie schematów. 4. Omówienie typów dekretacji (wg parametrów, z potwierdzeniem, bez potwierdzenia). |
|
Razem godzin - 1 | |
Moduł II. Warunkowanie schematów dekretacji | |
1. Omówienie czym są warunki dekretacji.
2. Przykłady zastosowania warunków względem wybranych pól na schematach dekretacji. 3. Omówienie Rozszerzonych warunków schematów dekretacji. 4. Przykłady zastosowania w/w w praktyce. 5. Pełna konfiguracja schematów dekretacji dla wybranych przez użytkowników typów dokumentów (2 prostsze np. FS i PZ oraz jeden złożony np. Lista płac lub wyciąg bankowy). |
|
Razem godzin - 4 | |
Moduł III. Portal Dokumentów | |
1. Czym jest Portal Dokumentów?
2. Tryby pracy. 3. Komunikacja w firmie lub z klientem biura rachunkowego za pomocą PD (Portalu Dokumentów). 4. Możliwości przetwarzania dokumentu po odbiorze w Rewizorze nexo PRO. 5. Dekretacja dokumentów z PD. |
|
Razem godzin - 2 |
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
- komputer lub urządzenie mobilne ( telefon, tablet ) z głośnikiem oraz dostęp do Internetu. Dla zapewnienia sprawnego przebiegu zajęć, zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge.
OPŁATA
- 350,00 zł/ osoby dla członków wspierających Oddziału Okręgowego w Bielsku-Białej SKwP, posiadających opłaconą składkę
- 370,00 zł/ osoby dla pozostałych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu zajęć, które zostanie wysłane pocztą elektroniczną na adres podany w formularzu zgłoszenia.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest wypełnienie formularza zgłoszenia (poniżej „zapisz się”) oraz dokonanie wpłaty na nasze konto:
Beskidzki Bank Spółdzielczy 13 8111 0009 2001 0031 4312 0001
do dnia roboczego poprzedzającego zajęcia.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć z przyczyn od siebie niezależnych, jak np. w przypadku, gdy do dnia poprzedzającego realizację należność ureguluje zbyt mała ilość osób. Informacja o ewentualnym odwołaniu zajęć zostanie wysłana drogą mailową.
Odstąpienie od zajęć musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do godz. 12:00 przedostatniego dnia roboczego poprzedzającego zajęcia. Odstąpienie w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów zajęć przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w zajęciach nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności..
Liczba miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń.
13.11.2024 | ONLINE | Jednodniowy on-line | Zapisz się |