TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA
- 15 lutego 2025 r. od godz. 09.00 do 14.00
- Szkolenie prowadzone jest w formule on-line, (tzw. webinar). Każdy uczestnik dzień wcześniej otrzyma link z dostępem do platformy.
WYKŁADOWCA
Wojciech Naruć -dr nauk ekonomicznych, absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wieloletni praktyk (Członek Zarządu i Rad Nadzorczych, dyrektor
finansowy – CFO, controller finansowy, główny księgowy), specjalizujący się w zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa, controllingu, rachunkowości finansowej i podatkach, a także we
wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Adiunkt w Uniwersytecie Szczecińskim oraz członek i wykładowca Stowarzyszenia Księgowych w Polsce.
OPIS
Budżetowanie podatkowe ma na celu rozpoznanie alokacji, monitoring i optymalizację obciążeń podatkowych
z uwzględnieniem wszystkich podatków dotyczących działalności przedsiębiorstwa. Proces planowania
podatkowego obejmuje cały obszar działalności Spółki. Prawidłowo przeprowadzone budżetowanie podatkowe
wpływa na obniżenie obciążeń podatkowych przedsiębiorstwa, poprawia płynność finansową spółki, a także
pozostawia wolne środki na rozwój przedsiębiorstwa. Niestety wiele firm, nawet tych planujących swoją działalność,
pomija ten istotny aspekt!
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności posługiwania się narzędziem budżetowania
podatkowego przedsiębiorstwa. Uzyskanie i wdrożenie nowych kierunków minimalizowania obciążeń podatkowych
zgodnie z obowiązującym prawem oraz nowych źródeł finansowania inwestycji rzeczowych i finansowych w krótkim
czasie przekłada się na wzrost wartości dodanej dla właścicieli!
METODY PRACY
Proces kształcenia na szkoleniu realizowany jest w formie prezentacji omawianych zagadnień z wykorzystaniem
case study. Szkolenie polega na zdalnym i interaktywnym uczestnictwie w zajęciach poprzez platformę Microsoft
Teams. Każdy uczestnik otrzyma link z dostępem do platformy. Do wzięcia udziału w szkoleniu niezbędny jest
komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do internetu, kamerą i mikrofonem.
MATERIAŁY SZKOLENIOWE
W czasie zajęć wykorzystywane są autorskie materiały dydaktyczne przygotowane przez trenera.
Uczestnik szkolenia otrzyma po jego zakończeniu:
- materiały informacyjne obejmujące prezentowane na szkoleniu slajdy,
- skrypt ze szkolenia – e-book "Budżetowanie podatkowe, czyli jak minimalizować obciążenia
podatkowe i poprawiać płynność finansową firmy" w formacie pdf, Wydawnictwo WOJNAR,
Szczecin 2024,
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
OGÓLNA AGENDA SZKOLENIA*
- Cel budżetowania podatkowego.
- Przygotowanie przedsiębiorstwa do budżetowania podatkowego.
- Zasady i procedury budżetowania podatkowego.
- Zakres budżetowania podatkowego.
- Architektura form budżetowych w zakresie podatków.
- Odpowiedzialność za budżetowanie podatkowe.
- Budżetowanie podatkowe a podatkowa grupa kapitałowa.
*) Agenda może ulec nieznacznym zmianom, bez wpływu na jakość i zakres szkolenia.
WYMAGANIA SPRZĘTOWE
- komputer lub urządzenie mobilne ( telefon, tablet ) z głośnikiem oraz dostęp do Internetu. Dla zapewnienia sprawnego przebiegu zajęć, zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge.
OPŁATA
- 300,00 zł/ osoby dla członków wspierających Oddziału Okręgowego w Bielsku-Białej SKwP, posiadających opłaconą składkę
- 330,00 zł/ osoby dla pozostałych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych
Cena obejmuje:
- wykład wraz z autorskimi materiałami szkoleniowymi
- zaświadczenie o ukończeniu zajęć, które zostanie wysłane pocztą elektroniczną na adres podany w formularzu zgłoszenia.
INFORMACJE DODATKOWE
Warunkiem uczestnictwa w zajęciach jest wypełnienie formularza zgłoszenia (poniżej „zapisz się”) oraz dokonanie wpłaty na nasze konto:
Beskidzki Bank Spółdzielczy 13 8111 0009 2001 0031 4312 0001
do dnia roboczego poprzedzającego zajęcia.
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć z przyczyn od siebie niezależnych, jak np. w przypadku, gdy do dnia poprzedzającego realizację należność ureguluje zbyt mała ilość osób. Informacja o ewentualnym odwołaniu zajęć zostanie wysłana drogą mailową.
Odstąpienie od zajęć musi nastąpić bezwzględnie w formie pisemnej (za pośrednictwem poczty mailowej) najpóźniej do godz. 12:00 przedostatniego dnia roboczego poprzedzającego zajęcia. Odstąpienie w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów zajęć przez zgłaszającego w wysokości 100%. Nieuczestniczenie w zajęciach nie skutkuje zwrotem wpłaconej należności..
Liczba miejsc jest ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń
15.02.2025 | ONLINE | Jednodniowy on-line | Zapisz się |